Leonard Springerlaan 35,
Groningen

Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en wordt daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan. Het entreegebied van de begane grond wordt ingeric...... Lees verder »

Vraagprijs:
€ 129,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 35,00 servicekosten per vierkante meter per jaar

Leonard Springerlaan 35
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Oppervlakte
6436 m2

Unit vanaf
300 m2

Locatie
Groningen

Omschrijving

Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en wordt daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan. Het entreegebied van de begane grond wordt ingericht als MyOffice met restaurant, espressobar, vergaderruimtes en lounge.

In het kantoorgebouw wordt kantoorruimte te huur aangeboden vanaf circa 300 m². Het gebouw telt in totaal circa 6.436 m² v.v.o. verdeeld over 6 bouwlagen. Dit betekent dat het bijvoorbeeld mogelijk is om meer dan 1.100 m² aaneengesloten kantoorruimte te huren. Een huisvestingswens met andere metrages? We onderzoeken graag de mogelijkheden.

Object
Leonard Springerlaan 35 te (9727 KB) Groningen

Soort
kantoorruimte

Locatie
het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG.

Bereikbaarheid
de bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.

Parkeren
parkeernorm 1:66 Er zijn circa 97 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen afgesloten parkeerterrein voorzien slagboom en intercom en overdekte en afsluitbare fietsenstalling. 

Oppervlakte
de totale beschikbare verhuurbare vloeroppervlakte inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 6.436 m², als volgt verdeeld over de verdiepingen;
Begane grond 1.241,2 m² v.v.o. 
Eerste verdieping 1.162,4 m² v.v.o. 
Tweede verdieping 1.155,2 m² v.v.o. 
Derde verdieping 1.194,3 m² v.v.o. 
Vierde verdieping 1.195,3 m² v.v.o. 
Vijfde verdieping 487 m² v.v.o. 

NB. Deelverhuur vanaf circa 300 m² is bespreekbaar en het genoemde metrage per verdieping is exclusief aandeel gemeenschappelijk ruimte.

Opleveringsniveau
de kantoorruimtes wordt in de huidige staat opgeleverd, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- scheidingswanden;
- pantry;
- toiletten;
- verwarming (d.m.v. radiatoren);
- vloerbedekking;
- elektra- en data-aansluitingen;
- liftinstallaties;
- luchtbehandeling;
- brandpreventiemiddelen;
- buiten- en binnenzonwering (screens).

NB. in overleg met verhuurder zijn andere opleveringsniveaus eveneens bespreekbaar.

Upgrading / herontwikkeling bestaande entreegebied
verhuurder is voornemens om het bestaande entreegebied van het kantoorgebouw te upgraden/ herontwikkelen. Zodoende ontstaat er een multifunctioneel kantoorgebouw wat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse kantoorgebruiker. Een aantal impressies zijn toegevoegd aan deze objectinformatie.

- upgrade van entreegebied door toevoeging van Espressobar;
- upgrade van restaurant naar Foodcourt door volledig nieuwe inrichting: https://myalbum.com/album/A8tswIHZKF8Q;
- deel begane grond wordt de centrale ruimte voor My Office. Denkt u hierbij onder andere aan: ontvangst, espressobar, restaurant, vergadercentrum, lounge etc. verzameld in dat gebied;
- toevoeging van allerlei extra services t.b.v. de huurders;
- upgrade energielabel gebouw door diverse aanpassingen;
- wijzigen van kleurenschema’s in het centrale gebied/atrium;
- upgrade buitenzijde o.a. door het aanleggen van terrasruimte aan de voor- en achterzijde.

Om te kunnen waarborgen dat de kantoorgebruikers geen enkele overlast zullen ondervinden van de geplande werkzaamheden, worden de geplande werkzaamheden gefaseerd uitgevoerd, eventueel en indien nodig buiten werktijden.

Aanvaarding
in overleg

Energielabel
het gebouw is op 11 maart 2014 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel C afgegeven met een energie-index C 1,22.

Huurvoorwaarden
huurovereenkomst conform ROZ model 2015
huurperiode: 5 jaar + 5 optiejaren
opzegtermijn: één jaar
huurbetaling: per kalenderkwartaal bij vooruitbetaling
huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de B.T.W.

Huurprijs
€ 129,- per m² per jaar exclusief BTW

Bij een niet B.T.W.-plichtige huurder zal een B.T.W. compensatie van 3% gehanteerd worden.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 65,- per parkeerplaats per maand exclusief BTW

Voorschot servicekosten
€ 35,- per m² per jaar exclusief BTW

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwvormbestaande bouw
EnergielabelC
Bouwperiode1998

Kantoorruimte

Oppervlakte6436 m²
In units vanaf300 m²
Aantal verdiepingen6
Luchtbehandelingmechanische ventilatie
Voorzieninginbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*
Cookies

De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens maar helpen ons de site te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief embedded content? Lees meer over cookies

Meer informatie