Aanbod / Groningen
Aanbod / Groningen
Namens onze opdrachtgever bieden wij aan kantoorruimte in het object ‘De Rozenburg’ op kantorenpark ‘Kranenburg’ te Groningen. Het object is gelegen aan de Rozenburglaan 3, bestaande uit twee beschikbare ruimtes op de 1e en 2e verdieping van het object. De beschikbare oppervlakte bedraagt circa 297 m² v.v.o. (1e verdieping), circa 417 m² v.v.o. (2e verdieping).
Object
Kantoor.
Locatie
Het object is gelegen op het kantorenpark de ‘Kranenburg’, op een zicht locatie langs de A7. De op- en afrit zijn op korte afstand gelegen.
Bereikbaarheid
Het object is gelegen nabij de op- en afrit van de A7 (Groningen – Drachten – Joure) en het transferium bij het Van der Valk Hotel. Het centraal station van Groningen en de regio zijn goed bereikbaar middels diverse busverbindingen.
Indeling
Het gebouw is voorzien van een centrale zij- entree met toegangsbeveiliging (passysteem faciliteiten zijn per persoon in te regelen). Binnenkomst in een ruime hal met vides tot aan de nok van het gebouw.
Er is glasvezel aanwezig en op het parkeerterrein ligt bekabeling ter voorbereiding voor een elektrische oplaadpunt t.b.v. elektrische/hybride auto’s. Het gebouw beschikt over een uitgebalanceerde ventilatie en topkoeling.
Beschikbare ruimte
– 1e verdieping: een solitaire kantoorvleugel van circa 297 m² v.v.o. aan de voorzijde. Bestaande uit onder andere een royale kantoorvloer en 2 kantoorunits. Verder met eigen uitgebreide keuken voorzien van inbouwapparatuur. Daarnaast is er eventueel beschikking over een gemeenschappelijke vergaderruimte en dubbele toiletgroep voor enkele deze vleugel van de verdieping. Turn-key en instapklaar;
– 2e verdieping: een solitaire kantoorvleugel van circa 417 m² v.v.o. aan de voorzijde. Bestaande uit onder andere een kantoorvloer. Daarnaast is er beschikking over een eigen keuken en gezamenlijke toiletvoorziening. Turn-key en instapklaar;
Energielabel
A
Parkeren
Het object beschikt over een ruime parkeervoorziening op het eigen parkeerterrein. Het terrein wordt buiten kantoortijden niet afgesloten. Het is mogelijk om parkeerplaatsen te huren op het eigen terrein.
Opleveringsniveau
Het gehuurde wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen daar waar ook aanwezig;
• Systeemplafond met (ingebouwde) energiezuinige LED verlichtingsarmaturen;
• Parketvloer en/of Vloerbedekking en/of PVC vloer;
• Eigen of mede-gebruik Gemeenschappelijke keuken voorzien van inbouwapparatuur;
• Wanden daar waar aanwezig;
• Binnen zonwering Luxaflex;
• Paneelradiatoren met thermostatische kranen;
• Topkoeling;
• Mechanische ventilatie;
• Dubbele beglazing HR ++;
• Kabelgoten voorzien van datatransmissie (CAT 5E), telefonie en elektra;
• Glasvezelverbindingen zijn mogelijk via diverse gangbare providers (des huurders);
• Mede- gebruik vergaderruimte unit 1e verdieping (in overleg);
• Mede- gebruik Dames en Heren toiletgroep voorzien van de benodigde apparatuur en spoelbakken;
• Mede- gebruik inbraak en alarminstallatie met een doormelding naar de Regionale meldkamer;
• Mede- gebruik lift. De automatische toegangsdeuren openen zich tot een maximale opening van circa 90 cm. De vloer/laaddiepte van de lift bedraagt circa 2.10 cm.
Huurtermijn
5 + 5 jaar
Huurprijs kantoorruimte
EUR 135,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Huurprijs parkeerplaatsen
EUR 350,- per parkeerplaatsen per jaar, te vermeerderen met BTW.
Servicekosten
EUR 38,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW.
Leveringen en diensten waar de servicekosten op gebaseerde zijn
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten (inclusief BTW) worden o.a. geleverd (voor zover aanwezig en van toepassing in het object):
• Gas, Water- en elektraverbruik, inclusief vastrecht, individueel en aandeel algemene ruimten;
• Onderhoud, inspecties en periodieke controle van technische installaties;
• Verlichting algemene ruimten en buitenverlichting;
• Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten en beglazing buitenzijde;
• Verzorging van afvoer van huisvuil, containerhuur e.d.;
• Onderhoud en schoonmaak buitenterrein, groenvoorziening en gladheidsbestrijding;
• Assurantiepremie binnen- en buitenbeglazing;
• Alarmdoormelding centrale meldkamer G4S Security;
• Dagelijkse interne en externe inspectieronde bewakingsdienst;
• Belastingen, lonen, beheerskosten van door verhuurder in opdracht gegeven diensten;
• Administratiekosten van 5% totaal kosten van leveringen en diensten/speciale voorzieningen.
Betaaltermijn
Huur en servicekosten dienen per maand bij vooruitbetaling te worden voldaan, inclusief de verschuldigde BTW over de huur en servicekosten.
Zekerheidsstelling
Bankgarantie of waarborgsom ter grootte van een bedrag gelijk aan 3 (drie) maanden betalingsverplichting inclusief BTW.
Indexering
Jaarlijks voor het eerst 1 (één) jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI.
Aanvaarding
In overleg.
Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) model februari 2015.
Disclaimer
Deze informatie alsmede de inhoud van eventuele bijlagen is zorgvuldig samengesteld. Desondanks wordt onzerzijds geen aansprakelijkheid aanvaard ten aanzien van onvolledigheid en/of onjuistheid, dan wel de gevolgen daarvan. De vermelde informatie is een uitnodiging om in onderhandeling te treden en mag niet als grondslag voor een overeenkomst worden beschouwd. De kennisgeving van deze informatie alsmede een eventuele huurovereenkomst is onder voorbehoud definitieve goedkeuring opdrachtgever. Opdrachtgever heeft het recht de verhuurprocedure naar eigen goeddunken, zonder kennisgeving, te veranderen en heeft tevens het recht om te allen tijde met één of meer gegadigden te onderhandelen en/of zonder opgaaf van reden zich terug te trekken, welke niet zal leiden tot enige aanspraak en/of vergoeding. Overname, plaatsing op internetsites, verveelvoudiging op welke andere wijze dan ook van deze inhoud is niet toegestaan. Alle maten en oppervlakten zijn indicatief.
Overdracht
Bouw
Oppervlakten
Omgeving
Kooistra Feenstra