Westerhaven 13- 4,
Groningen

Representatieve kantoorruimte in de Westertoren aan de rand van de binnenstad, op een goede zichtlocatie. Het betreft een geheel vernieuwd en gemoderniseerd kantoorgebouw met kelder, parterre en 9 ...... Lees verder »

€ 135,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 27,50 servicekosten per vierkante meter per jaar

Westerhaven 13- 4
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

Representatieve kantoorruimte in de Westertoren aan de rand van de binnenstad, op een goede zichtlocatie. Het betreft een geheel vernieuwd en gemoderniseerd kantoorgebouw met kelder, parterre en 9 verdiepingen. Voor de verhuur wordt de vierde verdieping te huur aangeboden ter grootte van circa 200 m² inclusief aandeel algemene ruimte.

Object
Westerhaven 13 “Westertoren” te (9718 AW) Groningen

Soort
Kantoorruimte op de vierde verdieping
Locatie
Gelegen op prominente zichtlocatie aan de rand van de binnenstad. Het gebouw ligt nabij de oprit van de A7 en A28 en op loopafstand van het Centraal Station. Andere huurders in het kantoorgebouw zijn USG Innotiv, USG Restart, Continu, ByYourSite en Odyssey.

Tegenover het gebouw bevindt zich het moderne Westerhaven Shopping Centre, waarin onder andere Mediamarkt, HEMA, Kruidvat, McDonalds, KFC, de Primark en tal van overige winkels en horeca gevestigd zijn met daaronder een parkeergarage met ruimte voor circa 800 auto’s.

Oppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 2.775 m². Voor de verhuur wordt de vierde verdieping aangeboden ter grootte van circa 200 m² inclusief aandeel algemene ruimte en 4 eigen parkeerplaatsen. De aangehechte plattegrond geeft een indruk van de huidige indeling.

Parkeren
In de pal tegenover gelegen openbare parkeergarage, met circa 800 parkeerplaatsen, tegenover het gebouw, in beheer bij Q-park, zijn eveneens parkeerplaatsen en abonnementen te huur.

Voorzieningen
Het object zal worden opgeleverd inclusief:
- moderne pantry per etage;
- toiletgroep per etage;
- systeemplafonds voorzien van ledverlichting;
- scheidingswanden;
- luchtbehandeling voorzien van topkoeling;
- CV installatie met radiatoren v.v. thermostaatknoppen;
- automatische zonwering;
- kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon, voorzien van elektra en WCD’s;
- vloerbedekking;
- intercominstallatie;
- 2 personenliften.

Te bevordering van de internetsnelheid, loopt momenteel een vergunningsprocedure voor de aanleg van extra kabels van Ziggo, waardoor een stabiele, snelle en relatief goedkope zakelijke internetaansluiting realiseerbaar is. Voor meer informatie:
https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/

Aanvaarding
Per medio oktober 2019

Huurprijs
Kantoorruimte € 135,- per m² per jaar te vermeerderen met servicekosten en B.T.W.
Parkeerplaats € 900,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met B.T.W.

Bij een niet B.T.W.-plichtige huurder zal een B.T.W. compensatie van 3% gehanteerd worden.

Servicekosten
Het voorschotbedrag servicekosten bedraagt € 27,50 per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met B.T.W. De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van inschatting werkelijke kosten.

All-in huur
Het is ook mogelijk om de kantoorruimte te huren tegen een all-in huurprijs. Zo weet u precies waar u als huurder aan toe bent. De all-in huurprijs is niet inclusief de beschikbare parkeerplaatsen.

De all-in huurprijs bedraagt € 165,- per m² per jaar te vermeerderen met B.T.W.

Huurvoorwaarden
In overleg

Leveringen en diensten
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- serviceabonnement van centrale verwarmingsinstallatie;
- serviceabonnement en onderhoud van liften;
- schoonmaak van de buitenbeglazing (2 x per jaar);
- onderhoud van de gemeenschappelijke, toegangspaden en parkeerterreinen;
- het onderhoud, inclusief de vervanging van lampen en buizen, evenals het stroomverbruik van de verlichting der gemeenschappelijke ruimten van het gebouw, waarvan het gehuurde deel uitmaakt. Tot de gemeenschappelijke ruimten worden meer gerekend de entree tot het gebouw, de hallen, de gangen, de trappenhuizen, de liften, de fietsenstalling, het parkeerterrein en de voor het gebouw benodigde installaties;
- verzekering buitenbeglazing;
- beheerskosten;
- verzorging van afvoer van huisvuil, containerhuur e.d.;
- onderhoud/schoonmaak buitenzonweringen;
- alle overige onderhoudscontracten;
- 5 % administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Contactgegevens
Rogier de Vries
r.de.vries@kooistrafeenstra.nl
06 - 11 89 11 65

Jan Willem Kooistra
jwk@kooistrafeenstra.nl
06 - 29 04 50 68

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 135,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 27,50 servicekosten per vierkante meter per jaar
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Kantooroppervlakte200 m²

Functie informatie

Kantoorruimte
Oppervlakte200
In Units Vanaf200
Indicatie TurnkeyJa
Verdiepingen1
Flex PlekJa
Meetcertificaat AanwezigJa

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.