Westerhaven 13,
Groningen

Representatieve kantoorruimte in de Westertoren aan de rand van de binnenstad, op goede zichtlocatie. Het betreft een geheel vernieuwd en gemoderniseerd kantoorgebouw met kelder, parterre en 9 verd...... Lees verder »

Vraagprijs:
€ 135,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 29,50 servicekosten per vierkante meter per jaar

Westerhaven 13
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Oppervlakte
200 m2

Locatie
Groningen

Omschrijving

Representatieve kantoorruimte in de Westertoren aan de rand van de binnenstad, op goede zichtlocatie. Het betreft een geheel vernieuwd en gemoderniseerd kantoorgebouw met kelder, parterre en 9 verdiepingen. Voor de verhuur is op dit moment de vijfde verdieping beschikbaar ter grootte van circa 200 m² v.v.o. kantoorruimte.

Object
Westerhaven 13 “Westertoren” te (9718 AW) Groningen

Soort
kantoorruimte

Locatie
gelegen op prominente zichtlocatie aan de rand van de binnenstad. Het gebouw ligt nabij de oprit van de A7 en A28 en op loopafstand van het Centraal Station. Andere huurders in het kantoorgebouw zijn onder andere Start People, USG Energy, Eezeebee en ASC Academics.

Tegenover het gebouw bevindt zich het moderne Westerhaven Shopping Centre, waarin onder andere Mediamarkt, HEMA, Kruidvat, het Stripmuseum, McDonalds, KFC, de Primark en tal van overige winkels en horeca gevestigd zijn met daaronder een parkeergarage met ruimte voor circa 800 auto’s.

Oppervlakte
de totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 2.775 m². Voor de verhuur is momenteel de vijfde verdieping beschikbaar ter grootte van circa 200 m² v.v.o. kantoorruimte.

Parkeren
behorende bij het pand zijn op eigen terrein 25 parkeerplaatsen gelegen. 3 parkeerpaatsen zijn toegewezen tot de vijfde verdieping.

In de pal tegenover gelegen openbare parkeergarage, met circa 800 parkeerplaatsen, tegenover het gebouw, in beheer bij Q-park, zijn eveneens parkeerplaatsen en abonnementen te huur.

Voorzieningen
het object zal worden opgeleverd inclusief:
- moderne pantry per etage;
- moderne toiletgroep per etage;
- systeemplafonds voorzien van verlichting;
- scheidingswanden;
- luchtbehandeling voorzien van topkoeling;
- CV installatie met radiatoren v.v. thermostaatknoppen;
- automatische zonwering;
- gedeeltelijk voorzien van airco;
- kabelgoten ten behoeve van elektra, data en telefoon, voorzien van elektra en WCD’s;
- vloerbedekking;
- intercominstallatie;
- 2 personenliften.

Aanvaarding
in overleg

Energielabel
het gebouw is voorzien van het energielabel D.

Huurprijs
Kantoorruimte € 135,- per m² per jaar te vermeerderen met servicekosten en B.T.W.
Parkeerplaats € 900,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met B.T.W.

Bij een niet B.T.W.-plichtige huurder zal een B.T.W. compensatie van 3% gehanteerd worden.

Servicekosten
het voorschotbedrag servicekosten bedraagt € 29,50 per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met B.T.W. De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van inschatting werkelijke kosten.

All-in huur
het is ook mogelijk om de kantoorruimte te huren tegen een all-in huurprijs. Zo weet u precies waar u als huurder aan toe bent. De all-in huurprijs is niet inclusief de beschikbare parkeerplaatsen.

De all-in huurprijs bedraagt € 160,- per m² per jaar te vermeerderen met B.T.W.

Huurvoorwaarden
in overleg

Leveringen en diensten
als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:
- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- serviceabonnement van centrale verwarmingsinstallatie;
- serviceabonnement en onderhoud van liften;
- schoonmaak van de buitenbeglazing (2 x per jaar);
- onderhoud van de gemeenschappelijke, toegangspaden en parkeerterreinen;
- het onderhoud, inclusief de vervanging van lampen en buizen, evenals het stroomverbruik van de verlichting der gemeenschappelijke ruimten van het gebouw, waarvan het gehuurde deel uitmaakt. Tot de gemeenschappelijke ruimten worden meer gerekend de entree tot het gebouw, de hallen, de gangen, de trappenhuizen, de liften, de fietsenstalling, het parkeerterrein en de voor het gebouw benodigde installaties;
- verzekering alle glasruiten in de gemeenschappelijke ruimten;
- beheerskosten;
- verzorging van afvoer van huisvuil, containerhuur e.d.;
- onderhoud/schoonmaak buitenzonweringen;
- alle overige onderhoudscontracten;
- 5 % administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwvormbestaande bouw
EnergielabelD
Bouwperiode1971 - 1980

Kantoorruimte

Oppervlakte200 m²
In units vanaf200 m²
Aantal verdiepingen9
Luchtbehandelingairco, topkoeling
Voorzieninginbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*
Cookies

De noodzakelijke en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens maar helpen ons de site te verbeteren. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief embedded content? Lees meer over cookies

Meer informatie