Stavangerweg 16A,
Groningen

Te huur wordt aangeboden circa 265 m² bedrijfsruimte in het bedrijfsgebouw aan de Stavangerweg 16. De bedrijfsruimte kenmerkt zich als royale bedrijfsruimte met zelfstandige entree, eigen nutsvoorz...... Lees verder »

€ 1.500 per maand
Excl. € 25 servicekosten per vierkante meter per jaar

Stavangerweg 16A
GRONINGEN

Object
Bedrijfsruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

Te huur wordt aangeboden circa 265 m² bedrijfsruimte in het bedrijfsgebouw aan de Stavangerweg 16. De bedrijfsruimte kenmerkt zich als royale bedrijfsruimte met zelfstandige entree, eigen nutsvoorzieningen, overheaddeur, vrije hoogte van circa 4,5 meter en eigen sanitair en pantry. Het betreft een representatief gebouw.

De ruimte is bij uitstek geschikt voor retail-activiteiten of bijvoorbeeld een installatiebedrijf of horeca-catering bedrijf. De ruimte is voorheen in gebruik geweest als interieurinrichter en als keukenshowroom en tot voor kort als opslag voor goederen uit internetverkoop activiteiten.

Object
Stavangerweg 16 (9723 JC) te Groningen

Soort
bedrijfsruimte

Locatie
gelegen op het bedrijventerrein Eemspoort aan de zuidoostkant van de stad Groningen. Bedrijventerrein Eemspoort vormt samen met de bedrijventerreinen Driebond en Euvelgunne het belangrijkste industriegebied van Groningen en huisvest circa 600 bedrijven en 15.000 werknemers.

Directe buren zijn het ANWB service center, Simon de Haas, Huisman Warmtetechniek, Klimacom, Visschedijk schoonmaakbedrijf en Bouwbedrijf Van Wijnen. Nabijgelegen bedrijven zijn onder andere Makro, GLS Netherlands, Carglass, BAM en Fabory.

Bereikbaarheid
het object is uitstekend bereikbaar vanaf de autowegen A7 en A28, alsmede de provinciale weg N7. Ook per openbaar vervoer is deze locatie goed bereikbaar. Een bushalte bevindt zich op loopafstand.

Parkeren
3 parkeerplaatsen zijn beschikbaar op eigen terrein en zijn gelegen aan de zijde van de bedrijfsruimte. In overleg kunnen additionele parkeerplaatsen worden gehuurd. Voor de rest is men aangewezen op de openbare weg.

Oppervlakte
de totaal voor de verhuur beschikbare metrage bedrijfsruimte bedraagt circa 265 m².

Opleveringsniveau
de bedrijfsruimte zal worden opgeleverd in de huidige staat en is onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
• betonvloer;
• heaters;
• eigen sanitair;
• eigen pantry;
• TL verlichting;
• één overheaddeur;
• CV + radiatoren;
• loopdeur (tevens entree tot de bedrijfsruimte).

Kantoorruimte
Indien gewenst kunnen tevens werkplekken in het kantoordeel van het pand worden aangehuurd. In het kantoordeel is in totaal circa 287 m² kantoorruimte (inclusief aandeel in de algemene ruimtes) voor de verhuur beschikbaar.

Huurvoorwaarden
huurovereenkomst conform model ROZ
huurperiode: 5 jaar
opzegtermijn: 12 maanden
huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2006=100)
zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de B.T.W.

Aanvaarding
in overleg, pand is per direct beschikbaar.

Huurprijs
€ 1.500,- per maand te vermeerderen met de B.T.W.

Voorschot servicekosten
€ 25,- per m² per jaar te vermeerderen met de B.T.W.

Leveringen en diensten:
door of vanwege verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:

- gasverbruik (voor zowel algemene ruimten als voor eigen gebruik) inclusief vastrecht;
- elektraverbruik (voor zowel algemene ruimten als voor eigen gebruik) inclusief vastrecht;
- waterverbruik (voor zowel de algemene ruimten als voor eigen gebruik) inclusief vastrecht;
- onderhoudskosten en kosten periodieke controle van de gebouw gebonden technische installaties;
- kosten van bewaking;
- kosten van alarminstallatie (inclusief doorschakelen en opvolging);
- verzekeringen, belastingen en waterschapslasten;
- verzorging en afvoer afval (o.a. container huur, zuiveringsheffing en reinigingsrechten);
- tuinonderhoud groenvoorziening en buitenterrein;
- onderhoudskosten terrein en terrein verlichting;
- glasbewassing en gevelreiniging;
-kosten beheer, waaronder tevens wordt verstaan de voor rekening van huurder komende onderhoudskosten die door verhuurder worden verzorgd;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Jaarlijks worden de bovenstaande posten verrekend op basis van het werkelijk verbruik en de bij huurder in rekening gebrachte voorschotten. De kosten zullen worden verrekend aan de hand van de verhouding van het aantal gehuurde m² vloeroppervlakte ten opzichte van de totale vloeroppervlakte van het pand, tenzij het verbruik door (individuele) meting wordt geregistreerd.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 1.500 per maand
Excl. € 25 servicekosten per vierkante meter per jaar
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiebedrijfsruimte
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Bedrijfshal oppervlakte265 m²

Functie informatie

Bedrijfsruimte
Logistieke FunctieJa

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze bedrijfsruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*