Schweitzerlaan 12,
Groningen

In het zuiden van de stad Groningen, op kantorenpark Corpus den Hoorn, ligt dit bijzondere bedrijfsverzamelgebouw. Het pand, dat is gebouwd in 1979 en wordt gerevitaliseerd in 2018, beschikt over v...... Lees verder »

€ 120,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 25,00 servicekosten per vierkante meter per jaar

Schweitzerlaan 12
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

In het zuiden van de stad Groningen, op kantorenpark Corpus den Hoorn, ligt dit bijzondere bedrijfsverzamelgebouw. Het pand, dat is gebouwd in 1979 en wordt gerevitaliseerd in 2018, beschikt over vele mogelijkheden en is goed bereikbaar vanaf de snelweg A7 en A28. De perfecte locatie voor organisaties en bedrijven die zich in de stad willen vestigen, maar toch goed bereikbaar willen blijven. Door de ligging nabij het ziekenhuis is het pand bijvoorbeeld zeer geschikt voor bedrijven in de zorg of medische dienstverlening. Voor de verhuur is momenteel een deel van de eerste verdieping beschikbaar. De beschikbare kantoorruimte is groot circa 235 m² v.v.o.

Soort
Kantoorruimte

Bouwjaar
1979 en in 2018 gerevitaliseerd

Locatie
Gelegen in het zuiden van de stad Groningen op het kantorenpark Corpus den Hoorn Zuid. Andere gebruikers in het kantoorgebouw zijn momenteel Golazo, kinderdagopvang Bambaloe Groningen en bouwbedrijf Kuijpers. In de omgeving zijn o.a. gevestigd de Politie, Ophtec, AaaBee Accountants en het Martini Ziekenhuis.

Bereikbaarheid
Het object is goed bereikbaar door de ligging direct nabij de op- en afritten van en naar de A28 (Groningen – Assen) en de A7 (Groningen – Joure). Ook per openbaar vervoer is het object goed bereikbaar. Diverse bushaltes zijn op loopafstand gelegen vanwaar diverse bussen meerdere malen per uur rijden.

Parkeerplaatsen
135 parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein. Verder zijn er op de openbare weg parkeervakken waar vrij geparkeerd kan worden.

Oppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 3.273 m², waarbij de momenteel voor de verhuur circa 235 m² v.v.o. op de eerste verdieping beschikbaar is.

Opleverniveau
Het object zal worden opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van:
- gietvloer;
- systeemplafond/ open plafond voorzien van verlichtingsarmaturen;
- deels voorzien van glazen scheidingswanden;
- gemeenschappelijke entree;
- gemeenschappelijke toiletvoorzieningen;
- gemeenschappelijke pantry;
- airco;
- lift;
- kabelgoten voorzien van data- en elektra bekabeling;
- CV + radiatoren.

Aanvaarding
In overleg

Energielabel
Het gebouw is op 29 april 2016 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel C afgegeven met een energie-index C 1,28.

Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform ROZ model
Huurperiode: 5 jaar
Verlenging: 5 jaar
Opzegtermijn: twaalf maanden
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2006=100)
Zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur en servicekosten, vermeerderd met de B.T.W.

Huurprijs kantoorruimte
€ 120,- per m² per jaar exclusief B.T.W.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 350,- per parkeerplaats per jaar exclusief B.T.W.

Servicekosten
€ 25,- per m² per jaar exclusief B.T.W. als verrekenbaar voorschot

Voorschot servicekosten
€ 25,- per m² per jaar exclusief B.T.W. als verrekenbaar voorschot op:
- gas- en elektraverbruik, inclusief vastrecht;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van de algemene installaties, waaronder zonwering, de lift, bel-, inbraak- en verwarmingsinstallatie(s) e.d. en van de verlichting van de algemene ruimten;
- onderhoud en vervanging van verlichting;
- glasvezelinternet;
- schoonmaakkosten algemene ruimten, beglazing buitenzijde, beglazing binnenzijde voor zover het de algemene ruimte betreft;
- periodiek reinigen van daken en hemelwaterafvoeren;
- ontstoppen van de riolering;
- verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- onderhoud van tuinen, terrassen en/of terrein;
- beheerkosten;
- abonnement alarmopvolging;
- sanitaire voorzieningen algemene toiletten;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde levering en diensten.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 120,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 25,00 servicekosten per vierkante meter per jaar
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwjaar1979
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Kantooroppervlakte235 m²

Functie informatie

Kantoorruimte
Oppervlakte235
In Units Vanaf235
Indicatie TurnkeyJa
Verdiepingen1
Flex PlekJa
Meetcertificaat AanwezigJa

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.