Paterswoldseweg 806,
Groningen

In het kantoorgebouw aan de Paterswoldseweg 806, De Hoornse Borgh, wordt kantoorruimte te huur aangeboden. Het gebouw heeft een totaal verhuurbaar vloeroppervlakte van circa 4.200 m² en is verdeeld...... Lees verder »

€ 120,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 35,50 servicekosten per vierkante meter per jaar

Paterswoldseweg 806
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

In het kantoorgebouw aan de Paterswoldseweg 806, De Hoornse Borgh, wordt kantoorruimte te huur aangeboden. Het gebouw heeft een totaal verhuurbaar vloeroppervlakte van circa 4.200 m² en is verdeeld over 5 verdiepingen. Voor de verhuur zijn momenteel op twee verdiepingen kantoorruimte beschikbaar ter grootte van in totaal circa 881 m².

De Paterswoldseweg 806 is in 2013/2014 helemaal strak gerenoveerd waardoor het gebouw een modern en duurzaam karakter heeft en is voorzien van diverse voorzieningen zoals een gezamenlijke receptie, lift en parkeergelegenheid op eigen terrein. In het pand zijn momenteel onder andere gevestigd: Medity Medische diensten, De Boer Management Support, Regus, Sogeti en ConoScenza.

Soort
kantoorruimte

Locatie
het kantoorgebouw is gelegen aan de zuidkant van de stad Groningen, in de wijk Corpus den Hoorn. Corpus den Hoorn is de meest westelijke wijk van het zuidelijk deel van de stad Groningen. Naast wonen wordt deze wijk gedomineerd door zelfstandige kantoorgebouwen. Het Martini Ziekenhuis is de grootste ruimtegebruiker in het gebied. Daarnaast zijn andere grotere gebruikers als, Het Openbaar Ministerie, Plas & Bossinade, ING en Lentis in het gebied gevestigd.

Bereikbaarheid
het kantoorgebied Corpus den Hoorn-Zuid is direct ontsloten vanaf de rijkswegen, het is namelijk gelegen in “de oksel” van de A7 en de A28. De bereikbaarheid per openbaar vervoer (autobus) is gunstig vanwege de ligging in de directe nabijheid van het Martini Ziekenhuis, frequentie per kwartier.

Parkeerplaatsen
in totaal 100 parkeerplaatsen op eigen terrein. Parkeernorm 1:42 m².

Oppervlakte
het totaal verhuurbaar vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt circa 4.200 m², waarvan momenteel de volgende verdiepingen beschikbaar zijn voor de verhuur:

- derde verdieping, in units vanaf ca. 152 m²; en
- vierde verdieping, ca. 162 m².

NB. bovenstaande metrages zijn inclusief aandeel in de gemeenschappelijke ruimten.

Voorzieningen
het object zal worden opgeleverd in de huidige staat met de navolgende voorzieningen:

- beveiligingsinstallatie;
- gezamenlijke entree;
- lift;
- pantry;
- sanitaire voorzieningen;
- verwarming (d.m.v. radiatoren/convectoren).

NB. het definitieve opleveringsniveau dient nog met de zittende huurder te worden vastgesteld.

Aanvaarding
per Q2 2019

Energielabel
het gebouw is op 28 augustus 2013 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel D afgegeven met een energie-index D 1,44.

Huurvoorwaarden
huurovereenkomst conform ROZ model 2015
huurperiode: 5 jaar + 5 optiejaren
opzegtermijn: één jaar
huurbetaling: per kalenderkwartaal bij vooruitbetaling
huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de B.T.W.

Huurprijs
€ 120,- per m² kantoorruimte/per jaar exclusief B.T.W.
€ 450,- per parkeerplaats/per jaar exclusief B.T.W.
Bij een niet B.T.W.-plichtige huurder zal een B.T.W.-compensatie van 5% gehanteerd worden.

Voorschot servicekosten
€ 35,50 per m² per jaar exclusief B.T.W. als verrekenbaar voorschot op:

- gasverbruik inclusief vastrecht en individueel gebruik;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten en individueel gebruik;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van:
x verwarmingsinstallaties- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
x liftinstallatie(s);
x hydrofoorinstallatie;
x brandmeldinstallatie, gebouwbewakingsinstallatie, storingsmelderinstallatie en noodstroominstallatie;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen en parkeerterrein;
- onderhoud groenvoorziening;
- periodiek reinigen van daken en hemelwaterafvoeren;
- ontstoppen van de riolering;
- vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brandmeld- en storingsmeldinstalatie;
- verzorging huisvuil, containerhuur en dergelijke;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven aangegeven leveringen en diensten.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Verhuurder biedt als extra service de receptie dienst voor een bedrag van € 11,- p/m².

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 120,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 35,50 servicekosten per vierkante meter per jaar
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Kantooroppervlakte1711 m²

Functie informatie

Kantoorruimte
Oppervlakte1711
In Units Vanaf791
Indicatie TurnkeyJa
Verdiepingen2
Flex PlekJa
Meetcertificaat AanwezigJa

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*