Leonard Springerlaan 7,
Groningen

In het kantoorgebouw “Business Center At The park” wordt kantoorruimte op de tweede en de vijfde verdieping te huur aangeboden. Het kantoorgebouw kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid en prak...... Lees verder »

€ 110,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 35,00 servicekosten per vierkante meter per jaar

Leonard Springerlaan 7
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Oppervlakte perceel
1154 m2

Locatie
Groningen

Omschrijving

In het kantoorgebouw “Business Center At The park” wordt kantoorruimte op de tweede en de vijfde verdieping te huur aangeboden. Het kantoorgebouw kenmerkt zich door een goede bereikbaarheid en praktische indeelbaarheid. Hierdoor is een prettige werkomgeving op het Martini Trade Park goed te verwezenlijken. Voor de verhuur is in totaal circa 1.072,3 m² v.v.o. verdeeld over twee bouwlagen beschikbaar.

Object
Leonard Springerlaan 7 te (9727 KB) Groningen

Soort
kantoorruimte

Locatie
het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG. Voor meer informatie over het object, zie: www.businesscenteratthepark.nl/

Bereikbaarheid
de bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.

Parkeren
parkeernorm 1:62. Er zijn circa 50 parkeerplaatsen beschikbaar op het eigen parkeerterrein voorzien van een slagboom.

Oppervlakte
de totale beschikbare verhuurbare kantoorruimte voor de verhuur, inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 1.072 m², als volgt verdeeld over de volgende verdiepingen;

2de verdieping: circa 541 m² v.v.o.
5de verdieping: circa 531 m² v.v.o. 

Opleveringsniveau
de kantoorruimtes wordt in de huidige staat opgeleverd, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen;
- scheidingswanden;
- toiletten;
- pantry;
- verwarming (d.m.v. radiatoren);
- elektra- en data-aansluitingen;
- liftinstallaties;
- luchtbehandeling;
- brandpreventiemiddelen;

NB. in overleg met verhuurder zijn andere opleveringsniveaus eveneens bespreekbaar.

Aanvaarding
in overleg

Energielabel
het gebouw is op 2 januari 2018 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel C afgegeven met een energie-index C 1,27.

Huurvoorwaarden
huurovereenkomst conform ROZ model 2015
huurperiode: in goed overleg gezamenlijk overeen te komen
opzegtermijn: in goed overleg gezamenlijk overeen te komen
huurbetaling: per kalenderkwartaal bij vooruitbetaling
huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de btw

Huurprijs
€ 110,- per m² per jaar exclusief btw

Bij een niet btw-plichtige huurder zal een btw compensatie van 3% gehanteerd worden.

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 50,- per parkeerplaats per maand exclusief btw per jaar

Voorschot servicekosten
€ 35,- per m² per jaar exclusief btw

Leveringen en diensten
als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:

- gasverbruik inclusief vastrecht c.q. olieverbruik (ten aanzien van gehuurde alsmede algemene ruimten);
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de tot het gehuurde behorende installaties en het verlichten van de gemeenschappelijke ruimten;
- vervanging van lampen en TL-buizen in de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik inclusief vastrecht (ten aanzien van gehuurde alsmede algemene ruimten);
- onderhoud en periodieke controle van verwarming- en/of luchtbehandelinginstallatie(s);
- idem van de liftinstallatie(s);
- idem van glazenwasinstallatie(s);
- idem van de brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
- schoonmaken van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede buitenzonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten, terrassen, parkeerkelder en/of terrein;
- verzorging huisvuil, containerverhuur e.d.;
- assurantiepremie buitenbeglazing;
- onderhoud terrein, tuinen, vijvers, plantenbakken binnen en buiten, waaronder vervanging van planten;
- nachtveiligheidsdienst;
- ongediertebestrijding;
- elektrotechnische installaties;
- algemene controle en onderhoud;
- diversen.

Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 110,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 35,00 servicekosten per vierkante meter per jaar
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwjaar1990
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Kantooroppervlakte1072 m²
Perceeloppervlakte2405 m²

Functie informatie

Kantoorruimte
Oppervlakte1072
Indicatie TurnkeyJa
Verdiepingen2
Flex PlekJa
Meetcertificaat AanwezigJa

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.