Leonard Springerlaan 35, Groningen

Leonard Springerlaan 35,
Groningen

Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en is daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan 35. Het entreegebied van de begane grond is ingericht ...... Lees verder »

€ 1.225 Per maand

Leonard Springerlaan 35
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

Kantoorruimte 2.0. Het concept van het Winschoterdiep 50 sloeg goed aan in Groningen en is daarom nu ook uitgerold aan de Leonard Springerlaan 35. Het entreegebied van de begane grond is ingericht als MyOffice met restaurant, espressobar, vergaderruimtes en lounge. In het kantoorgebouw wordt turn-key kantoorruimte te huur aangeboden vanaf € 625,00 per maand, excl. BTW. We onderzoeken graag de mogelijkheden voor een passend antwoord op uw huisvestingsvraagstuk.

Object
Leonard Springerlaan 35 te (9727 KB) Groningen

Soort
Kantoorruimte

Locatie
Het gebouw maakt deel uit van het Martini Trade Park, een business park waar inmiddels tal van gerenommeerde bedrijven en instanties zijn gehuisvest, onder andere Kamer van Koophandel, Gasunie, Tebodin, Staatsbosbeheer, VNN en KPMG. In het gebouw zijn onder andere gevestigd: PwC, ICT-recht, Pegasus Vastgoed en Deerns Ingenieursbureau.

Bereikbaarheid
De bereikbaarheid vanaf de A28 en A7 is uitstekend. Het Martini Trade Park is direct gesitueerd bij de op- en afrit van de A7 (nabij het knooppunt Julianaplein) en ligt op circa 3 autominuten van de A28. Ook met het openbaar vervoer (diverse busverbindingen) is het object goed bereikbaar.

Parkeerplaatsen
Er zijn parkeermogelijkheden op 50 meter afstand bij Martini Plaza, parkeerkaarten kunnen aangeschaft worden voor € 5,50 excl. BTW per uitrijkaart.

Beschikbare kantoorruimtes
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte inclusief aandeel gemeenschappelijke ruimte van het gebouw bedraagt circa 6.436 m², waarvan op dit moment beschikbaar is:

• Ca. 140 m² (waarvan circa 10 m² opslagruimte)
Vanaf € 4.500,00 per maand, excl. btw
Per direct
Vanaf 15 werkplekken inclusief eigen vergaderruimte, full-service.

• Ca. 32 m²
Vanaf € 1.225,00 per maand, excl. btw
Per 1 november 2022
3/4/5 werkplekken

Upgrade
De verhuurder heeft het entreegebied van het kantoorgebouw geüpgraded. Zodoende is er een multifunctioneel kantoorgebouw ontstaan wat voldoet aan de eisen en wensen van de hedendaagse kantoorgebruiker. De upgrading bestaat uit:
• Upgrading entreegebied door toevoeging van Espressobar;
• Upgrading restaurant naar Foodcourt door volledig nieuwe inrichting: https://myalbum.com/album/A8tswIHZKF8Q ;
• Deel begane grond is de centrale ruimte geworden voor My Office. Denkt u hierbij onder andere aan:
• ontvangst
• espressobar,
• restaurant
• vergadercentrum
• lounge
• Toevoeging van allerlei extra services t.b.v. de huurders;
• Upgrade energielabel gebouw door diverse aanpassingen;
• Upgrade buitenzijde o.a. door het aanleggen van terrasruimte aan de voor- en achterzijde.

Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ
Huurperiode: vanaf 6 maanden
Verlenging: in overleg
Opzegtermijn: 1 maand
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: waarborgsom ter grootte van 1,5 maanden huur, vermeerderd met de btw

Energielabel
Het object is op 11 maart 2014 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel C afgegeven met een energie-index 1,22.

Opleveringsniveau
De kantoorruimtes worden in overleg met MyOffice turn-key opgeleverd.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 1.225 Per maand

Foto's

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*

Lees onze voorwaarden: Algemene Voorwaarden & Tarieven , Cookies en Privacyverklaring