Hoge der A 3B,
Groningen

Het Hoge der A: op deze prachtige locatie wordt high-end kantoorruimte voor de verhuur aangeboden. Het betreft kantoorruimte op de tweede verdieping en is totaal groot circa 188 m². De ruimte biedt...... Lees verder »

€ 3.000 per maand
Excl. € 150 servicekosten per maand

Hoge der A 3B
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Locatie
Groningen

Omschrijving

Het Hoge der A: op deze prachtige locatie wordt high-end kantoorruimte voor de verhuur aangeboden. Het betreft kantoorruimte op de tweede verdieping en is totaal groot circa 188 m². De ruimte biedt een fenomenaal uitzicht over het Hoge en Lage der A, is gelegen boven ‘De Pijp Wine & Dine’ en heeft een hoogwaardig opleveringsniveau.

Object
Hoge der A 3B (9712 AC) Groningen

Soort
Kantoorruimte op de tweede verdieping

Locatie
Het object is gesitueerd aan de diepenring van Groningen, op één van de historische plaatsen in de binnenstad. De ruimte is gelegen nabij Westerhaven, de Vismarkt en de Grote Markt. In dit gebied zijn o.a. gevestigd: De Zwarte Hond, Libau en Hotel Miss Blanche.

Bereikbaarheid
Via het Westerhavengebied is de Ringweg van Groningen goed bereikbaar per auto. Via de Ringweg zijn de aansluitingen op de A7(Groningen – Joure) en de A28 (Assen – Groningen) binnen enkele autominuten bereikbaar. Ten slotte is vanwege het nabijgelegen hoofdstation van Groningen de locatie per openbaar vervoer goed bereikbaar.

Parkeren
Mogelijkheid tot (betaald) parkeren op straat. Tevens is onder het Westerhavengebied, het Westerhaven Shopping Centre, een parkeergarage gelegen met ruimte voor circa 800 auto’s.

Oppervlakte
Ca. 188 m² v.v.o.

Indeling
Entree met centrale opgang en lift naar de verdiepingen, entree van de kantoorruimte, toilet en berging. Aan de zijde van het Hoge der A is een grote, open kantoorruimte gesitueerd met uitzicht op het Hoge en Lage der A. Tevens is een pantry met
inbouwapparatuur aanwezig. Aan de achterzijde van de kantoorruimte, welke ook te bereiken is middels een separate entree, is een grote vergaderruimte, voorzien van stalen scheidingswanden, en een separate kantoorruimte aanwezig.

Opleveringsniveau
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
• plafonds voorzien van ledverlichting;
• betonnen vloer met coating;
• toilet;
• verwarming middels cv-installatie en vloerverwarming;
• mechanische ventilatie;
• luxe pantry met inbouwapparatuur;
• stalen scheidingswanden;
• zonwering;
• intercom;
• aluminium kozijnen voorzien van dubbele beglazing en te openen ramen (gedeeltelijk met Frans balkon);
• elektra- en databekabeling (o.a. toegankelijk via vloerdozen).

Aanvaarding
In overleg
Huurvoorwaarden
Huurovereenkomst conform model ROZ
Huurperiode: in overleg
Verlenging: in overleg
Opzegtermijn: in overleg
Huurbetaling: per maand bij vooruitbetaling
Huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het
CPI alle huishoudens (2015=100)
Zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de B.T.W.

Huurprijs
€ 3.000,- per maand, te vermeerderen met de B.T.W.

Servicekosten
€ 150,- per maand (op voorschotbasis) te vermeerderen met de B.T.W

Servicekosten
Als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten (voor zover van toepassing) komen partijen
overeen, uitsluitend voor zover deze betrekking hebben op de entree, trappenhuis en lift:
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht;
- onderhoud en periodieke controle van de noodverlichtingsinstallatie en de vervanging van lampen algemene ruimte;
- idem van de (videofoon/intercominstallatie);
- idem van de liftinstallatie;
- idem van de brandmeldinstallatie/ brandblusmiddelen;
- idem van de noodverlichtingsinstallatie
- idem van de hydrofoorinstallatie;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde, beglazing gemeenschappelijke
ruimte;
- periodiek reinigen van daken en hemelwaterafvoeren;
- telecommunicatiekosten van lift-, alarm-, brand meld- en storingsmeldinstallatie;
- fonds onderhoudsservice (kleine reparaties uitgevoerd welke normaal voor rekening van huurder komen);
- voor huurder komende belastingen en heffingen die bij verhuurder in rekening worden gebracht;
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Voor rekening van huurder komt 1/3e deel van de kosten van de bijkomende leveringen en diensten. Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Over dit object

Overdracht
StatusBeschikbaar
Prijs€ 3.000 per maand
Excl. € 150 servicekosten per maand
Aanvaardingin overleg
Bouw
Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwjaar2013
Bouwvorm
Bouwvormbestaande bouw
Oppervlakten
Kantooroppervlakte188 m²

Functie informatie

Kantoorruimte
Oppervlakte188
In Units Vanaf188
Indicatie TurnkeyJa
Verdiepingen1
Flex PlekJa
Meetcertificaat AanwezigJa

Foto's

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*

Lees onze voorwaarden: Cookies en Privacy