Griffeweg 97,
Groningen

Kantoorruimte in een modern kantoorgebouw op zichtlocatie en nabij het centrum van Groningen huren? Dat kan in het kantoorgebouw “Oslo” aan de Griffeweg. Het gebouw is gelegen op de hoek van de Gri...... Lees verder »

Vraagprijs:
€ 125,00 per vierkante meter per jaar
Excl. € 32,50 servicekosten per vierkante meter per jaar

Griffeweg 97
GRONINGEN

Object
Kantoorruimte

Oppervlakte
2186 m2

Unit vanaf
300 m2

Locatie
Groningen

Omschrijving

Kantoorruimte in een modern kantoorgebouw op zichtlocatie en nabij het centrum van Groningen huren? Dat kan in het kantoorgebouw “Oslo” aan de Griffeweg. Het gebouw is gelegen op de hoek van de Griffeweg met het Sontplein en geniet daardoor veel exposure. Voor de verhuur worden diverse vloeren aangeboden met een metrage vanaf circa 300 m². Het kantoorgebouw beschikt onder andere over een energielabel B, parkeerkelder en een moderne uitstraling.

Object
Griffeweg 97 te (9722 DV) Groningen

Soort
kantoorruimte

Locatie
gelegen op zichtlocatie naast het winkelgebied Sontplein waar onder andere zijn gevestigd de Mediamarkt, McDonalds, Leen Bakker en Ikea. In de directe omgeving van het gebouw zijn bekende kantoorgebruikers onder andere het Waterbedrijf Groningen, Rabobank, TKP en Ordina. Het gebouw biedt huisvesting aan ABN AMRO, Malengo, IKNL, Diabeter en Adecco.

Bereikbaarheid
de bereikbaarheid per auto is uitstekend. De Ringweg is binnen enkele autominuten bereikbaar en sluit aan op de A7 (Groningen - Joure) en de A28 (Groningen - Assen). Ook per openbaar vervoer is het object goed bereikbaar. Diverse bushaltes zijn op loopafstand gelegen vanwaar diverse bussen meerdere malen per uur van en naar het Hoofdstation rijden.

Parkeerplaatsen
parkeren kan in de parkeerkelder met 111 parkeerplaatsen of op het parkeerdek, norm 1:50. Verder is het mogelijk om tegen betaling te parkeren op het naastgelegen Sontplein.

Oppervlakte
het totale verhuurbaar vloeroppervlak van het gebouw bedraagt conform NEN 2580 5.456 m² verdeeld over 9 kantoorverdiepingen. Voor de verhuur is circa 2.186 m² beschikbaar voor de verhuur, als volgt verdeeld over de verdiepingen;

Begane grond ca. 552 m²;
Tweede verdieping ca. 310 m²;
Vierde verdieping ca. 662 m²;
Vijfde verdieping ca. 662 m².

NB. deelverhuur, vanaf circa 300 m², behoort eveneens tot de mogelijkheden.

Opleveringsniveau
het object wordt opgeleverd in de huidige staat, onder andere voorzien van de navolgende voorzieningen:
- systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
- scheidingswanden;
- afgewerkte vloeren;
- toiletruimte per verdieping;
- pantry’s;
- lift;
- verwarming middels cv ketel en radiatoren;
- luchtbehandeling;
- te openen ramen;
- alarminstallatie;
- intercom;
- toegangscontrolesysteem.

Energielabel
het gebouw is op 3 juni 2016 voorzien van een energielabel voor gebouwen.
Voor dit gebouw is een energielabel B afgegeven met een energie-index B 1,14

Aanvaarding
in overleg, begane grond en tweede verdieping per april 2018, vierde en vijfde verdieping per augustus 2018.

Huurvoorwaarden
huurovereenkomst conform ROZ model 2015
huurperiode: 5 jaar + 5 verlengingsjaren
opzegtermijn: één jaar
huurbetaling: per kalenderkwartaal bij vooruitbetaling
huurprijs indexering: jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum op basis van het CPI alle huishoudens (2015=100)
zekerheidsstelling: bankgarantie/waarborgsom ter grootte van drie maanden huur, vermeerderd met de BTW

Huurprijs begane grond
€ 135,- per m² per jaar exclusief BTW

Huurprijs overige vloeren
€ 125,- per m² per jaar exclusief BTW

Huurprijs parkeerplaatsen
€ 750,- per parkeerplaats per jaar exclusief BTW

Voorschot servicekosten
€ 32,50 per m² per jaar exclusief BTW

Leveringen en diensten
als door of vanwege verhuurder te verzorgen bijkomende leveringen en diensten worden o.a. geleverd voor zover van toepassing:

- gasverbruik, inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht t.b.v. de tot het gehuurde behorende installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- serviceabonnement van onderhoud en periodieke controle centrale verwarmingsinstallatie en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- serviceabonnement van onderhoud en periodieke controle liftinstallatie(s);
- serviceabonnement van onderhoud en periodieke controle hydrofoorinstallatie;
- serviceabonnement van periodieke keuring van de brandmeld- en brandbeveiligingsinstallatie, evenals de brandblusmiddelen;
- het schoonhouden van de gemeenschappelijke ruimten, beglazing buitenzijde alsmede buitenzonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten en kelder;
- vervanging van lampen in de gemeenschappelijke ruimten;
- klein onderhoud m.b.t. gemeenschappelijke ruimten;
- 5 % administratiekosten over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Bovenstaande leveringen en diensten betreft een voorlopige lijst en is onder voorbehoud van wijzigingen.  

De servicekosten worden op voorschotbasis voldaan. Verrekening vindt jaarlijks plaats op basis van inschatting werkelijk verbruikte kosten. Verhuurder behoudt zich het recht voor, genoemde leveringen en diensten en speciale voorzieningen uit te breiden of in te krimpen en het door huurder te betalen aandeel in de kosten dienovereenkomstig te wijzigen.

Alle informatie is geheel vrijblijvend en alle gegevens zijn door ons met zorg samengesteld, echter ten aanzien van de juistheid ervan kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden.

Over dit object

Hoofdfunctiekantoorruimte
Bouwvormbestaande bouw
EnergielabelB
GebouwnaamOslo
Bouwperiode2001 - 2010

Kantoorruimte

Oppervlakte2186 m²
In units vanaf300 m²
Aantal verdiepingen9
Luchtbehandelingmechanische ventilatie
Voorzieninginbouwarmaturen, liften, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling

Foto's

Op de kaart

Refresh to make it work.

Interesse in deze kantoorruimte?

Neem dan contact met ons op

Bel ons op 050 311 30 31 voor direct contact. Of laat uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact op.

*
*
*